مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

همه‌ی ما در طول سال‌های عمرمان دست کم یک بار شنیده‌ایم که مردان با لحنی تلخ و حالتی کنایه‌آمیز از رانندگی زنان و راننده‌های خانم بد بگویند. اما جدا از این باور اشتباه رایج که خانم‌ها راننده‌های خوبی نیستند، زنانی هم هستند که دست فرمان بسیار خوبی دارند. لیست زیر شامل ۱۰ خودرویی است که گرچه به اندازه‌ی وسایل نقلیه‌ای که در آینده رواج خواهند داشت، پیشرفته نیستند و تندروترین خودروهای خیابان‌ها هم نیستند؛ گفته می‌شود که بین زنان عاشق رانندگی از محبوبیت زیادی برخوردارند.

کیا سول

ماشین های زنانه 2018
ماشین های زنانه ۲۰۱۸

خودروی کیا سول ۲۰۱۸ نسبت به مدل‌های گذشته‌ی خود با تغییراتی وارد بازار شد. استایل ظاهری متفاوت و ارتقا به پیشرانه‌ی ۱/۶ لیتری توربو اشاره کرد که قدرت را تا ۴۰ اسب بخار و گشتاوری آن را تا ۶۱ نیوتن بیشتر کرده است. کیا سول را باید یک خودروی بزرگ و جادار دانست که موتور آن جلو است و قابلیت حمل پنج سرنشین را دارد. موتور استفاده شده در کیا سول جدید از نوع ۱۵۹۱ سی‌سی است که می‌تواند شتاب صفر تا صد را در مدت ۶/۵ ثانیه به دست آورد.

 

هوندا سیویک

ماشین های زنانه
ماشین های زنانه

علاقمندان به ماشین می‌دانند که بیشتر از ده سال است که هوندا اتومبیل‌های اسپورت تولید می‌کند و خودروی سیویک ۲۰۱۸ هم با قیمت پایه‌ای ۱۹۴۷۵ دلار از این قاعده مستثنی نیست. سیویک جدید از پیشرانه‌ی جدید ۱/۸ لیتری و گیربکس شش سرعتی دستی کاملاً جدید با توان خروجی ۱۴۳ اسب بخار استفاده می‌کند. وزن این ماشین ۲۹۲۳ پوند است و قابلیت حمل ۵ نفر را دارد.

 

همچنین پیشنهاد میشود بخوانید : بهترین خشکشویی های آنلاین 

 

هیوندای اکسنت

خودرو های زنانه 2018
خودرو های زنانه ۲۰۱۸

تولید خودروی اکسنت از سال ۱۹۹۴ آغاز شده و تا به امروز ادامه داشته است. هیوندای اکسنت، اتومبیلی با پیشرانه‌های مختلف در بازار جهانی محسوب می‌شود که در بازارهای کشورهای جهان اول از جمله آمریکا با پیشرانه‌ی ۱/۶ لیتری عرضه می‌شود. این خودرو با قیمت پایه‌ای ۱۵۸۳۰ دلار، توان خروجی معادل ۱۳۸ اسب بخار دارد.

 

هیوندای الانترا

خودرو های زنانه 2018
خودرو های زنانه ۲۰۱۸

هیوندای الانترا یکی از پرفروش‌ترین خودروهای کره‌ای در بازار جهانی است. نهایت قدرت این خودروی چهار سیلندره، ۱۴۷ اسب بخار است که در دور موتور ۶۲۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود. این ماشین با گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته، در مدت زمان ۸/۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ثانیه می‌رسد.

 

کیا ریو

خودرو های زنانه 2018

این خودرو تا به حال سه نسل را پشت سر گذاشته و در حال حاضر نسل چهارم آن در خط تولید شرکت کره‌ای هیوندای قرار دارد. موتور ۱/۶ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه حجم دقیقی برابر با ۱۵۹۱ سی‌سی دارد و نیرویی برابر با ۱۳۸ اسب بخار تولید می‌کند. فضای موجود بدنه‌ی این خودرو برای چهار سرنشین بزرگسال کافی است تا بدون خستگی مسیرهای طولانی را طی کنند.

 

تویوتا یاریس

بهترین خودرو های زنانه
بهترین خودرو های زنانه

این خودروی کوچک و کم‌مصرف توسط شرکت ژاپتی تویوتا تولید می‌شود و در حال حاضر نسل سوم آن به بازار عرضه شده که به صورت استاندارد مجهز به امکاناتی مانند سیستم هشدار برخورد از جلو و سیستم هشدار خروج از خطوط جاده است. پیشرانه‌ی مورد استفاده برای تویوتا یاریس یک نمونه‌ی ۱/۵ لیتری چهار سیلندر به حجم دقیق ۱۴۹۷ سی‌سی است. این موتور توانایی تولید نیرویی معادل ۱۰۶ اسب بخار را دارد.

 

شورولت سونیک

بهترین خودرو های زنانه
بهترین خودرو های زنانه

این اتومبیل دارای موتور جدید توربوشارژ از نوع l4 و دارای حجم ۱/۴ لیتر است که توان تولید نیرویی معادل ۱۳۸ اسب بخار و گشتاوری ۱۴۸ پوند فوت و انتقال آن را به چرخ‌های جلو از طریق گیربکس ۶ سرعته‌ی دستی دارد.

 

مطالب پیشنهادی : بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس ایران

 

تویوتا کرولا

بهترین خودرو های زنانه
بهترین خودرو های زنانه

کرولا که عنوان پرفروش‌ترین خودروی جهان را به یدک می‌کشد، همواره با وجود نقاط قوت بی‌شمار به دلیل برخی از ویژگی‌هایش مپرد انتقاد بوده است. برای سال ۲۰۱۸ این خودرو مورد بازنگری قرار گرفت و با اعمال تغییراتی اندک به بازار ارائه شد. جالب است بدانید که قیمت این خودرو کمتر از هوندا سیویک است اما امکانات بیشتری را ارائه می‌کند. کرولا به یک موتور ۱/۸ لیتری با قدرت ۱۴۰ اسب بخار و ۱۷۰ نیوتن متر گشتاور مجهز شده که توان این موتور برای رانندگی داخل شهر کاملاً کافی است ولی برای جاده و سرعت‌های بالا توصیه نمی‌شود.

 

شورولت آویو

بهترین خودرو های زنانه
بهترین خودرو های زنانه

پیشرانه‌ی ۱/۴ لیتری شورولت آویو می‌تواند به سادگی تمام ۹۴ اسب بخار تولیدی خود را به چرخ‌های ماشین منتقل کند. این میزان قدرت، شورولت آویو را قادر ساخته تا در مدتی کمتر از ۱۲/۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ثانیه و سپس به حداکثر سرعت محدودشده‌ی ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

 

کیا فورته

بهترین خودرو های زنانه
بهترین خودرو های زنانه

پیشرانه‌ی ۱/۸ لیتری کیا سراتو یا فورته در این مدل جدید با نسخه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری جایگزین شده و دارای قدرت ۱۴۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۹ نیوتن متری است. از این رو که طراحی این خودرو از روی استینگر بوده، این نسل از اتومبیل ظاهری خشن‌تر و جذاب دارد.

 

مطالب مرتبط : 

وسایل مهم و ضروری آشپزخانه 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۴/۲۶
  • ۱۳۴ نمایش
  • zohre om

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی