مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

 

امکان دارد زمان زیادی طول بکشد تا برای خرید لباس زمستانی نوزادتان آماده شوید. زمانی که یکی یکی لباس های نوزادی را برایش خریداری میکنید کوچولوی شما ممکن است با آمدنش دنیایتان را غرق شادی کند. اما هیچ چیزی زیباتر از این نیست که نوزادتان برای پوشیدن اولین لباس زمستانی اش آماده شده باشد. در اینجا ما نکاتی را برای خرید لباس زمستانی نوزادی فراهم ساخته ایم. حتما قبل از خرید لباس زمستانی خانگی به این نکات توجه داشته باشید.

 

1-لباس زمستانی خانگی نوزاد را لایه لایه بپوشانید

چند لایه پوشاندن لباس زمستانی خانگی ایده خوبی برای گرم نگه داشتن نوزاد است. هر لایه را که اضافه می کنید به گرمی یا سردی بدن نوزادتان دقت کنید. توجه داشته باشید همانطور که برای بیرون بردن نوزاد چند لایه پوشیدن لباس مهم است در داخل خانه نیز مهم است که چند لایه لباس بپوشانید.

 

2-به گرم نگه داشتن سر تا پای نوزاد توجه کنید

نوزادان بیشتر گرمای بدن خود را از قسمت پاها و سر از دست می دهند. در فصل زمستان از لباس نوزادی سرهمی همراه با کلاه یا لباس پنبه ای با جوراب و کلاه استفاده کنید.

 

لباس زمستانی خانگی نوزاد

 

3-به سمت محصولات ارگانیک و طبیعی بروید

نوزادان پوست حساسی دارند. زمانی که نوزاد بدنیا می آید قسمت ناف بشدت حساس است. نباید با مواد شیمیایی تماس داشته باشد. در هنگام خرید لباس زمستانی خانگی برای نوزادتان حتما لباسی از جنس پنبه کاملا طبیعی و ارگانیک تهیه کنید. اگر مطمئن نیستید که جنس لباس از پنبه 100 درصد طبیعی ساخته شده از برندهای معتبری مثل برند لوپیلو آلمان که دارای تاییدیه تولید لباس نوزادی 100 درصد ارگانیک هستند خریداری کنید. با این کار اطمینان حاصل می کنید که لباس کاملا طبیعی و ارگانیک است و پوست نوزادتان دچار حساسیت نمی شود. برای فصل زمستان لباس های پشمی و پنبه ای عالی هستند.

 

4-لباس راحت و نرم انتخاب کنید

ممکن است وسوسه شوید که زیباترین لباس نوزادی پشمی را خریداری کنید. اما در خرید لباس زمستانی خانگی چیزی که از زیبایی مهمتر است راحتی و نرمی لباس نوزاد است. سعی کنید لباس زمستانی خانگی را خریداری کنید که نوزاد بتواند براحتی دست ها و پاهای خود را تکان دهد.

 

5-همیشه یک تا دو سایز بزرگتر خریداری کنید

نوزادان به سرعت رشد می کنند. شما نمی توانید سرعت رشد آنها را حدس بزنید. یک نوزاد ممکن است در زمان تولد هم از سایز سه ماهه استفاده کنید. بنابراین زمان خرید لباس زمستانی خانگی لباسی یک تا دو سایز بزرگتر از سن واقعی نوزاد خریداری کنید تا بتواند تا آخر زمستان هم آن را بپوشد.

 

6-لباس مخصوص شب های زمستان

همه ما دوست داریم وقتی شب ها هوا سرد تر می شود از پتو استفاده کنیم. با این حال اتاق خواب کودک نباید خیلی گرم یا خیلی سرد باشد. اگر اتاق نوزاد خیلی گرم باشد نوزاد می تواند بیش از حد گرمش بشود. زیرا لباس ها و پتو و ... هم وجود دارد. در بیشتر مواقع پوشیدن لباس زمستانی خانگی معمولی خوب نیست. استفاده از کیسه خواب نوزادی بهترین گزینه برای داشتن خوابی راحت بدون نگرانی است.

 

  • zohre om

لباس نوزاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی