مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

۲ مطلب در اسفند ۱۳۹۸ ثبت شده است

ریپورتاژ یا رپورتاژ بر گرفته از واژه لاتین Advertisement Reporting یکی از روش های تاثیر گذار در برند سازی کسب و کار های اینترنتی بوده و یک روش تبلیغاتی است که کسب و کار شما را در روزنامه ها مجلات و سایت های خبری پربازدید به کاربران خود معرفی می کند.

این روش به دلیل اینکه تاثیر بسیار خوبی بر روی مخاطبین دارد یکی از بهترین راه های تبلیغات اینترنتی شناخته شده و در مباحثی مانند برنسازی نتثیر مبثت  چشم گیری دارد. وقتی ریپورتاژ آگهی تان را در سایت های خبری پر بازدید و با رنکینک بالا قرار می دهید مخاطبین با کلمات کلیدی(انکرتکست ها) که مد نظر شما بوده به سایت شما وارد می شوند و این خود باعث می شود اعتبار سایتی که در آن ریپورتاژ قرار داده اید به شما نیز منتقل شود و این باعث افزایش سئوی سایت شما می شود.

 

بیشتر بخوانید : انکرتسکت چیست - تاثیر انکر تکست بر سئوی سایت

 

 

اگر شما بدون مطالعه و تحقیق اقدام به خرید ریپورتاژ آگهی کنید مطمعنا دچار اشتباهاتی خواهید شد که تمام هزینه و وقت شما را از بین خواهد برد.

حال ما در این مقاله درباره 5 اشتباه رایج خرید ریپورتاژ بحث می کنیم تا شما کاربر عزیز از این اشباهات در امان باشید.

 

5 اشتباه رایج در خرید ریپورتاژ

اشباهات متعددی در خرید و حتی منتشر کردن رپورتاژ وجود دارد که در این مقاله 5 اشتباه رایج در خرید رپورتاژ را بازگو می کنیم.

 

1-بهترین زمان برای خرید ریپورتاژ

این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که در مبحث سئو هیچوقت نباید شتاب زده و هیجانی عمل نمود چرا که شاهد و ناظر اعمال و رفتار سایتمان موتور های جستجو و در راس آن ها گوگل می باشد که روز به روز باهوش تر می شود.

هدف اصلی از قرار دادن ریپورتاژ گرفتن بک لینک به گونه ای است که بصورت طبیعی باشد که گوگل به لینک سازی و خرید آن پی نبرد.

خرید ریپوتاژ به نوعی یک دوپینگ محسوب می شود. به این مثال توجه کنید : اگر من یک ورزشکار آماتور باشم و دوپینگ کنم با وجود دوپینگ باز هم شانس کسب مقام نخواهم داشت ولی اگر یک ورزشکار حرفه ای که رقابیت تنگاتنگی با رقیبان خود دارد دوپینگ کند شانس مقام آوری وجود دارد.

اگر سایت شما در صفحات پایین گوگل قرار دارد و رتبه خوبی ندارید خرید ریپورتاژ برای شما توصیه نمی شود.

شاید شما در ابتدا با خرید رپورتاژ در روز های اول رشد خوبی داشته باشید و کاربران زیادی از سایت شما دیدن کنند ولی این خوشی دوامی ندارد و موتور های جستجو با فهمیدن این قضیه و غیر طبیعی بودن آن شما را نقره داغ کرده و از جایگاه قبلی تان نیز پایین تر برده و سایت شما را پنالتی می کند

پس زمان مناسب خرید ریپورتاژ آگهی خود را ابتدا مشخص کنید و سپس اقدام به خرید رپورتاژ آگهی بپردازید.

 

 

2- از سایت های هم موضوع و همکار ریپورتاژ بخرید

یکی از اشتباهات رایج در خرید رپورتاژ توجه نکردن به موضعیت سایت است. این که شما از یک سایت مرتبط با سایت خود خرید کنید یک اصل مهم است چرا که اگر شما از سایتی که مربوط به حوزه کاری شما نباشد ریپورتاژ خریداری کنید کاربران آن سایت به رپورتاژ شما توجه ای نکرده و اگر هم وارد سایت شما شوند کاربر وفاداری نخواهد شد. پس حتما از سایت هایی ریپورتاژ خریداری کنید که مرتبط یا حداقل نزدیک به سایت شما باشد.

 

بیشتر بخوانید : 5 اشتباه رایج در خرید بک لینک

 

3-متن تکراری در رپورتاژ آگهی

اگر شما از چندین سایت مختلف رپورتاژ آگهی خریداری کرده اید باید برای هر یک، یک متن یونیک سئو شده تهیه کنید چرا که اولا متن رپورتاژ در جذب کاربر بسیار مهم است دوما اگر همه متن رپورتاژ هایتان یکی باشد از نظر گوگل تکراری بوده و سودی نخواهد داشت و در اصل یکی از ریپورتاژ ها کار می کند.

پس سعی کنید بر هر رپورتاژ، متنی واحد و سئو شده تهیه کنید.

 

 

4- دامین اتوریتی و spam score سایت آگهی دهنده را بررسی کنید

بسیار مهم است که از سایتی رپورتاژ آگهی خریداری کنید که عمر و اعتبار دامنه بالایی داشته باشد. البته ممکن است سایت هایی وجود داشته باشد که دامین اتوریتی بالایی داشته باشد ولی به دلیل اینکه لینک های بسیاری داده باشد اسپم اسکور بالایی دارند که توصیه می شود از سایت هایی که اسپم اسکور آن ها بالای 5 باشد رپورتاژ خریداری نکنید. سایت هایی با دامین اتوریتی بالای 30 مناسب و 40 ایده آل و بالای 50 عالی می باشد.

 

بیشتر بخوانید :  اعتبار دامنه یا همان دامین آتوریتی چیست؟

 

5- پکیج ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی خود را بصورت پیکیج تهیه نکید چرا که با این کار شما چندین ریپورتاژ را که ممکن است اغلب ویژگی های بالا را داشته باشند برای سایتتان فعال کنید و در زمان کوتاهی تعداد زیادی به سایت شما لینک داده شود. همیشه در کارتان حوصله بخرج دهید!

 

 

برای خرید رپورتاژ آگهی به صورت مستقیم و بدون واسطه از با کفیت ترین سایت های لینکیار  ثبت نام کنید!

  • zohre om

طراحی گرافیک یا گرافیک دیزاین فرایند ارتباطات بصری، و حل مسئله از طریق استفاده از تایپ، فضا، تصویر و رنگ است. رشته طراحی گرافیک زیرمجموعه ارتباطات بصری و طراحی ارتباطات در نظر گرفته شده‌است، اما گاهی اوقات اصطلاح «طراحی گرافیک» می‌تواند به خاطر اشتراکات فنی پیچیده، به جای طراحی ارتباطات و ارتباط بصری استفاده شود. طراحان گرافیک از روش‌های مختلف در ایجاد و ترکیب کلمات، نمادها و تصاویر به منظور خلق یک نمایش تصویری از ایده‌ها و پیام استفاده می‌کنند. طراح گرافیک ممکن است ترکیبی از تایپوگرافی، هنرهای بصری و تکنیک‌های صفحه‌آرایی را برای تولید یک نتیجه نهایی استفاده کند. طراحی گرافیک، اغلب به هر دو فرایند (طراحی) که توسط آن ارتباط ایجاد شده‌است و محصولات (طرح) که تولید می‌شوند اشاره می‌کند.

طراح گرافیست هنرمندیست که برای انجام بصری سفارشی مشخص، ابتدا سعی می کند شناخت مناسبی از موضوع سفارش به دست بیاورد، سپس بسته به توانایی های ذهنی خود و یا با مشورت همکاران دیگری که احتمال دارد وجود داشته باشند، به ایده ای در مورد سفارش دست پیدا کند.
   
طراح گرافیست کیست؟
 
برای پاسخ به این سئوال شاید بهتر است کمی به عقب برگردیم. سال ها پیش (نه خیلی دور، مثلاً همین ۱۵-۱۰ سال پیش) طراح گرافیست هنرمندی بود که برای انجام بصری سفارشی مشخص، ابتدا سعی می کرد شناخت مناسبی از موضوع سفارش به دست بیاورد، سپس بسته به توانایی های ذهنی خود و یا با مشورت همکاران دیگری که احتمال داشت وجود داشته باشند، به ایده ای در مورد سفارش دست پیدا کند، آنگاه با یافتن و ترکیب تصاویری مناسب آن ایده را تبدیل به یک فضای بصری درخور تبدیل کند و نهایتاً کار را با یک لی اوت حساب شده به پایان برساند.

در تمام این مراحل هنرمند طراح اتودها و پیش طرح های متفاوتی را می ساخت و در مرحله انجام، بسته به توانایی های اجرایی خود آن پیش طرح ها را می پروراند. تمام این فعالیت ها مجموعه ای از تخصص را نیاز داشت که برای کسب کردن آن به زمان و ممارست در آموختن احتیاج بود. هر کس به صرف اینکه می توانست مجری خوبی برای ساختن آن ایده باشد گرافیست به حساب نمی آمد.
طراحی گرافیک مجموعه ای از همه این توانایی ها بود و امضای طراح گرافیک مشخصه آنکه صاحب اثر واجد این همه توانایی ها است. در آن دوره ابزارهای اجرا برحسب توانایی ها، نیازها و حتی دلبستگی های طراح انتخاب و یا بعضاً ساخته می شد.

امیدوارم از این مقاله مطالب خوبی یادگرفته باشید!

بدرود!!

  • zohre om