مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

تحلیل قیمت طلا در 20 سال گذشته چگونه است؟

شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۱ ب.ظ

در واقع تحلیل تکنیکال مطالعه رفتارهای بازار با استفاده از نمودارها و با هدف پیش‌بینی روند قیمت‌ها در آینده می‌باشد. همچنین تحلیل تکنیکال یا تکنیکی برای پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار از طریق مطالعه وضعیت گذشته بازار مناسب است. این تحلیل را می توان در بازار بورس اوراق بهادار، بازار ارزهای خارجی، بازار و تحلیل های طلا و دیگر فلزات گران‌بها و برای هر نوع کالا یا شاخص و سهام و … بکار برد. اگر شما یک تحلیل گر حرفه ای باشید این نکته را هم می دانید که یک تحلیل‌گر تکنیکال به هیچ وجه به دنبال یافتن دلیل تغییر جهت قیمت‌ها نیست. بیشتر اوقات در آغاز یک روند و یا در نقطه تغییر جهت قیمت از افزایش به کاهش و یا برعکس هیچ کس به طور قطع دلیل این تغییر جهت را نمی داند. تحلیل‌گر تکنیکال به سادگی و با استفاده از الگوها می تواند این تغییر را به موقع شناسایی کند و پایداری آن را بسنجد.

تحلیل قیمت طلا در 20 سال گذشته

از گذشته تا به امروز بازار طلا به خاطر موقعیت خاصی که در سیستم های اقتصادی و سیاسی جهان دارد، فرصت عالی برای سرمایه‌گذاری شناخته شده است. همچنین بسیاری از تریدرها با قراردادهای آتی خرید و فروش های آنلاین یا فیزیکی و حتی شرط بندی های مختلف از این راه کسب درآمد می کنند. اما آیا می دانستید، سرمایه گذاران طلا از نوسانات قیمت طلا استفاده کامل نمی کنند؟ چرا که عوامل مختلفی باعث تغییر بازار طلا می شود که حتی برخی عوامل هنوز ناشناخته اند. پس ریسک این بازار زیاد است.

این نکته را هم باید بدانید که عوامل مختلف و تاثیرگذار روی قیمت طلا به یک اندازه باعث تغییرات نمی‌شوند و هر کدام از عوامل به میزان مشخصی تاثیرگذار است. همچنین معاملات طلا جز معاملاتی است که سختی خاصی ندارد و تنها به مهارت کافی و تجربه نیاز است.

در ویدئو زیر تحلیل قیمت طلا در 20 سال گذشته را تماشا کنید. 

تحلیل قیمت طلا در 20 سال گذشته
عنوان: تحلیل قیمت طلا در 20 سال گذشته

 

 

  • zohre om

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی