مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

میز عسلی چوبی فانتزی مدل ستاره

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۶ ب.ظ

این میز عسلی چوبی فانتزی چهار تکه بسیار شیک، مقاوم و کارآمد است که در ادامه با خصوصیات و ویژگی های ظاهری و فیزیکی آن بیشتر آشنا می شویم.

خصوصیات و ویژگی های میز عسلی چوبی فانتزی مدل ستاره:

این مدل محصول از چهار تکه مجزا میز عسلی تشکیل شده است که هم می شود از آنها در هر نقطه از منزل و یا محل کار برای قرار دادن اشیاء مختلف بر روی آن استفاده نمود، و هم به دلیل وجود یک طراحی خلاقانه می توان با کنار هم قرار دادن این چهار تکه، یک میز جلو مبلی زیبا و کارآمد ایجاد نمود.
این محصول به دلیل وجود استحکام بالا برای قرار دادن اشیاء وزین مانند گلدان، مجسمه های فلزی و سنگی کوچک و یا اشیاء آنتیک دیگر مناسب است.
جنس پایه های این محصول از چوب است و جنس صفحه آن از MDF می باشد که روکش وکیوم شده و ضد خش و ضد آب می باشد. این میز عسلی در رنگ¬های ونگه، رنگ طبیعی چوب و سفید تولید می شود که البته در صورت درخواست مشتریان گرامی با افزایش ده درصدی در قیمت، در رنگ های سفارشی نیز قابل تولید است.

 

میز عسلی چوبی فانتزی مدل ستاره 


طراحی خلاقانه میز عسلی چوبی فانتزی مدل ستاره:

امروزه با توجه با کوچک شدن منازل و آپارتمان نشینی در شهر های بزرگ و کوچک، طراحان دکوراسیون داخلی سعی می کنند با تولید محصولاتی که فضای کمی از محیط منزل اشغال می کنند و یا طراحی وسایل چند کاربرده ( مانند کاناپه هایی که به تخت تبدیل می شوند و محصولاتی از این دست )، از فضای دردسترس خانه ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
میز عسلی چوبی فانتزی مدل ستاره از یک طراحی خلاقانه برخوردار است که باعث می شود ما بتوانیم از فضای خانه خود به بهترین شکل استفاده نماییم. ما می توانیم از این چهار میز به صورت تکی استفاده کنیم و در صورت نیاز با کنار هم قرار دادن این چهار تکه یک میز جلو مبلی زیبا و کار آمد ایجاد نماییم و مورد استفاده قرار دهیم.

  • zohre om

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی