مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

میز عسلی چوبی فانتزی مدل گردالیس

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۹ ب.ظ

ساده، شیک، زیبا و رنگ آمیزی خیره کننده؛ همه این موارد در همان نگاه اول به میز عسلی چوبی فانتزی مدل گردالیس در ذهن بیننده تداعی می شود.

خصوصیات ظاهری میز عسلی چوبی فانتزی مدل گردالیس:

این میز عسلی زیبا دارای شکلی ساده در عین حال بسیار شیک و فانتزی می باشد. رنگ بندی متنوع و زنده از خصوصیات بارز این مدل میز عسلی به حساب می آید که با هر طیف رنگی که در منزل و یا محل کار شما بکار رفته باشد، به راحتی هماهنگ و منطبق شده و جزء جدایی ناپذیری از دکوراسیون شما می شود.
این میز عسلی ساده و کوچک برای ست کردن با مبل های راحتی و کلاسیک بسیار مناسب می باشد. در مکان هایی که در آنها از رنگ های زنده استفاده شده و دارای دکوراسیون مدرن و مینیمال هستند، این میز عسلی زیبا می تواند زندگی و جلایی دوچندان به محیط بدهد.

 

میز عسلی چوبی فانتزی مدل گردالیس

میز عسلی چوبی فانتزی مدل گردالیس

خصوصیات فیزیکی میز عسلی چوبی فانتزی مدل گردالیس:

این محصول با پایه هایی از جنس چوب که به طور مورب در وسط صفحه آن تعبیه شده از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار است به نحوی که می توان از آن برای قرار دادن اجسام سنگین وزن تر مانند مجسمه های فلزی و گلدان نیز استفاده نمود.
میر عسلی چوبی فانتزی مدل گردالیس از ترکیب پایه های چوبی و صفحه MDF ساخته شده که به وسیله رنگ های پوششی پلی ارتان رنگ آمیزی شده اند. این عسلی ها علاوه بر اینکه دارای زیبایی، استحکام و دوام بالایی هستتند، کم حجم نیز می باشند. نوع رنگ بکار رفته در رنگ آمیزی این محصول بگونه ای است که برای تمیز کردن این عسلی استفاده از یک دستمال مرطوب کافی می باشد و یا اینکه با مایع شیشه پاکن به سرعت تمیز و براق می شوند.

مشتریان محترم برای سفارش در رنگ بندی دلخواه بعد از سفارش محصول با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی