مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

اگر به دنبال پیدا کردن میز عسلی و جلو مبلی هستید که هم قابل ست کردن با مبلمان کلاسیک و استیل باشد هم بتوان آن را با مبلمان راحتی و اسپورت ست کرد، میز عسلی و جلو مبلی چوبی مدل مستطیلی طرح دار می ­تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

خصوصیات ظاهری میز عسلی و جلو مبلی چوبی کلاسیک مدل مستطیلی طرح دار:

میز عسلی و جلو مبلی­ های این مدل دارای چهار پایه خراطی شده استوانه ­ای شکل هستند که به رنگ های پوششی رنگ­ آمیزی شده ­اند. همچنین صفحه این میز­ها به شکل مستطیل می باشند که عرض آنها دارای یک انحنا سراسری است که این طراحی باعث شده جلوه خاصی داشته باشند. بر روی این صفحه­ ها و در حاشیه آنها به وسیله دستگاه cnc خطوط ساده­ ای ایجاد شده که به زیبایی این محصول افزوده است. این محصول در رنگ های ونگه، گردویی و سفید تولید می­ شود.

 

میز عسلی و جلو مبلی چوبی کلاسیک مدل مستطیلی طرح دار

میز عسلی و جلو مبلی چوبی کلاسیک مدل مستطیلی طرح دار

خصوصیات فیزیکی میز عسلی و جلو مبلی چوبی کلاسیک مدل مستطیلی طرح دار:

همانطور که گفته شد جنس پایه ­های میز عسلی و جلو مبلی چوبی کلاسیک مدل مستطیلی طرح دار از جنس چوب می ­باشد که با اتصالات ساده ­ای به صفحه MDF این میزها متصل شده است. پایه­ ها با رنگ ­های پوششی رنگ ­آمیزی شده ­اند.MDF ­  این مدل محصول روکش وکیوم شده اند که به همین دلیل در مقابل خط و خش و آب مقاومت بالایی دارند. با توجه به اتصالات ساده، این محصول به آسانی قابل باز و بسته شدن است از این رو در هنگام اسباب­ کشی و جابجایی استفاده کننده دچار مشکل نمی ­شود و میز هم آسیبی نمی­بیند.

  • zohre om

جلو مبلی

مبلمان

میزعسلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی