مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

میز عسلی و جلو مبلی چوبی مدرن مدل گشنیز

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵ ق.ظ

میز عسلی و جلو مبلی چوبی مدرن مدل گشنیز، انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال میز عسلی مدرن با طراحی فیگوراتیو برای ست کردن با مبلمان راحتی و اسپورت خود هستند.

شاخصه های ظاهری میز عسلی و جلو مبلی چوبی مدرن مدل گشنیز:

این محصول از یک جلو مبلی و سه عدد میز عسلی تشکیل شده است که میزها دایره ای شکل هستند و جلو مبلی با یک طرح فیگوراتیو از گشنیز طراحی شده است. این محصول در رنگ های ونگه، سفید و گردویی ساخته می شود. طراحی خاص جلو مبلی ظاهری متفاوت نسبت به سایر محصولات به آن بخشیده است که می تواند برای کسانی که به طراحی های فیگوراتیو علاقه مندن جالب و جذاب باشد. هنر طراحی فیگوراتیو به معنای طراحی است که از موجودات طبیعت الهام گرفته شده باشد و ما با دیدن آن طرح ناخداگاه تصویر موجودی که از آن طراحی شده باشد را در ذهن مجسم می کنیم.

میز عسلی و جلو مبلی چوبی مدرن مدل گشنیز2     

شاخصه های فیزیکی میز عسلی و جلو مبلی چوبی مدرن مدل گشنیز:

این میز ها دارای سه پایه چوبی خراطی شده هستند که در انتخاب چوب برای ساخت آنها وسواس زیادی به خرج داده شده است تا از استحکام و مقاومت کافی برخوردار باشند. صفحه این میز ها از جنس MDF می باشد که روکش وکیوم شده هستند و همین امر سبب شده که در مقابل رطوبت و خط خوردگی مقاومت بسیار بالایی داشته باشند و در هنگام نظافت نیز با یک دستمال مرطوب به راحتی به خوبی تمیز و براق شوند.
این محصول به گونه ای طراحی شده که در هنگامی که به آن نیازی نباشد، میز عسلی ها به خوبی در زیر جلو مبلی جا می گیرند که باعث می شود در هنگام عدم استفاده فضای کمی را از پذیرایی خانه استفاده کنندگان اشغال کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی