مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

تعمیر تلویزیون در منزل چگونه امکان پذیر است؟

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۴۵ ب.ظ

اکثر افراد با به وجود آمدن کوچکترین اختلالی در تلویزیون دستپاچه شده و فقط سعی می کنند در سریع ترین زمان ممکن با تعمیرگاه ها و یا مراکز تخصصی تماس گرفته تا نسبت به تعمیر مشکل به وجود آمده اقدام نمایند. اما باید عرض کنیم که خود کاربر نیز می‌تواند از طریق بررسی یک سری عوامل،مشکل به وجود آمده را برطرف نماید. گاهی مشکل و مسئله به وجود آمده آنقدر جزئی می باشد که توسط یک بررسی کوچک قابل برطرف شدن است.گاهی مشکلات فقط با بررسی تنظیمات و یا کابل و دستگاه های جانبی متصل به تلویزیون برطرف می گردد.

تعمیر تلویزیون در منزل ویژه آن دسته از مشتریانی است که امکان انتقال دستگاه معیوب خود به تعمیرگاه های مختلف را ندارند. تعمیرکاران و متخصصین زبده ما در کوتاهترین زمان ممکن در منزل شما حاضر می شوند و تمام مراحل خدمات و انجام تعمیرات را در کوتاهترین زمان ممکن در منزل شما انجام می دهند.

عبارت بالا را شاید تا بحال در تبلیغات خدمات و حرفه های مختلفی دیده و شنیده باشید اما در واقعیت چقدر باید به آن اعنماد داشت و اصلا صحیح است که  داخل منزل انجام شود یا اینکه به نفع مصرف کننده است که حتی شده هزینه ای اضافه پرداخت کند تا دستگاه به کارگاه تعمیرات حمل و در آنجا تعمیر شود.

برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید مجموعه تعمیرات را به دو بخش دسته بندی کرد :

  1. تعویض قطعات به صورت بردهای مختلف مانند برد پاور ، مین برد ، برد تی کان .
  2. تعمیر قطعات و قسمت های مختلف تلویزیون مانند تعمیر مین برد ، تعمیر پنل ، تعمیر مین برد

در یک نگاه به مجموعه تعمیرات باید گفت که تعمیرات تلویزیون در منزل زمانی منطقی و امکانپذیر است که بخواهیم یک برد از یک تلویزیون را به طور کامل تعویض کنیم مثلا با توجه به ایراد خاص یک برد و یا تشخیصی که از روی مشاوره با مشتری داده می شود برد مشخصی در نظر گرفته شده و برد معیوب با نمونه جدید به صورت یکپارچه تعویض شود. اما وقتی بخواهیم قطعات یک برد را تعویض کنیم و در واقع بخواهیم برد مشخصی را بجای تعویض ، تعمیر کنیم باید گفت که نه تنها تعمیرات تلویزیون در منزل توصیه نمی شود که اساسا انجام این پروسه در محل مشتری امکانپذیر هم نیست.

تکنسین های اعزامی قطعات و لوازم جانبی مورد نیاز دستگاه را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات معیوب و فرسوده اقدام نمایند. این کار سبب صرفه‌جویی در زمان و سرعت بخشی به پروسه تعمیر تلویزیون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمی و دودلی برای خرید قطعه مناسب و اورجینال رها خواهد کرد. خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون محدود به مورد تعمیر خاصی نیست و تمامی ایرادها و خرابی های مرتبط با انواع تلویزیون را شامل می گردد. شما مشتریان عزیز می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت مجازسیما درخواست خود مبنی بر اعزام تکنسین تعمیر تلویزیون به منزل راثبت نمایید. کارشناسان این شرکت بخشی از دانش اطلاعاتی خویش درباره تعمیرات و فناوری های مرتبط با این دستگاه  ها را در قسمت پاسخگویی به شما مشتریان گرامی ارائه می دهند.

 

تعمیر تلویزیون در منزل

عیب های که در منزل قابل تعمیر هستند

 

تلویزیون صدا دارد تصویر ندارد

در اکثر موارد این خرابی مربوط به بک لایت تلویزیون می باشد. خرابی بک لایت یک عیب شایع در تلویزیون های ال ای دی جدید می باشد که در هر مدل تلویزیون نوع ال ای دی متفاوت می باشد.

تعمیر بک لایت در منزل انجام می شود. تعمیر تلویزیون با ضمانت انجام می شود.

 

تلویزیون خود به خود خاموش شده است

این خرابی نیز در تلویزیون های ال جی شایع می باشد و در هر مدل تلویزیون نوع قطعه که خراب می شود متفاوت است. تعمیر این مشکل نیز در منزل انجام می شود.

 

بعد از خاموش کردن تلویزیون حافظه پاک می شود

این مشکل در تلویزیون های رسیور دار شایع می باشد و عیب از مین برد تلویزیون می باشد که برد در اکثر موارد قابل تعمیر است و تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود.

 

تلویزیون دیر روشن می شود

معمولا این خرابی از برد پاور تلویزیون می باشد و دلیل به وجود آمدن این مشکل مرور زمان می باشد که در اکثر موارد برد پاور قابل تعمیر می باشد. تعمیر برد پاور با قطعات اصلی انجام می شود.

  • zohre om

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی