مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

لطفا نظرات خود را در مورد محتوای وبلاگ با من در میان بگذارید.

مفید ترین اطلاعات در زمینه های مختلف

میز عسلی و جلو مبلی چوبی کلاسیک مدل خورشید

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۲ ب.ظ

اگر به دنبال خرید اینترنتی میز عسلی و جلو مبلی چوبی کلاسیک هستید، عسلی و جلو مبلی چوبی مدل خورشید می تواند گزینه خوبی برای خرید شما باشد.

مشخصات ظاهری میز عسلی و جلو مبلی چوبی کلاسیک مدل خورشید:

این مدل محصول به شکل دایره است که در حاشیه آن خطوطی به وسیله دستگاه cnc ایجاد شده است. قطر حاشیه این میزها نسبت به مرکز آن کمی زخیم تر است که باعث شده نمایی زیباتر داشته باشد. میز عسلی و جلو مبلی چوبی کلاسیک مدل خورشید در رنگ های سفید، ونگه و گردویی ( رنگ طبیعی چوب)  تولید شده و به مشتریان عزیز عرضه می شود. البته در صورت درخواست مشتریان این میزها در رنگ های  دلخواه نیز تولید می شوند ( با ده درصد افزایش قیمت). هر میز از چهار پایه چوبی خراطی شده و یک صفحه دایره ای شکل تشکیل شده که برای هماهنگی با مبلمان راحتی مدرن (اسپورت) و یا کلاسیک مناسب می باشد. این مدل عسلی و جلو مبلی در عین سادگی، زیبا و شیک است و می تواند فضای پذیرایی منزل ما را زیباتر و جذاب تر نماید.

 

میزعسلی و جلو مبلی چوبی مدل سکه-فندقی1

میز عسلی و جلو مبلی چوبی کلاسیک مدل خورشید

خصوصیات فزیکی میز عسلی و جلو مبلی چوبی کلاسیک مدل خورشید:

همانطور که بیان شد این مدل عسلی از چهار پایه خراطی شده از جنس چوب و یک صفحه از جنس MDF ساخته می شود. چوبی که پایه ها از آن ساخته می شوند از جنس چوب راش می باشد که از استحکام بالایی برخوردار است و در مقابل پوسیدگی و حشرات نیز مقاومت بالایی دارند. همچنین جنس MDF بکار رفته در ساخت صفحه آن نیز از مرغوب ترین MDF موجود در بازار (MDF مالزیایی) است. استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و بکارگیری از نیروی انسانی  ماهر در مونتاژ آنها باعث شده که میز عسلی و جلو مبلی  چوبی کلاسیک مدل خورشید از استحکام بالایی برخوردار باشد.

این مدل از رنگ های پوششی از جنس  پلی اورتان که در مقابل اشعه نور خورشید و همچنین خط خوردگی بسیار مقاوم است رنگ آمیزی می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی